11. joulukuuta 2014

Voi tätä loppumatonta syksyä

En taida olla ainoa, jolla ottaa tämä loppumaton syksyn jatkuminen koville. Mutta ei se ole syy, miksi en ole tehnyt blogia piiitkään aikaan. Minulla ei ole ollut konetta.

Mutta nyt on! En taida sen kummemmin kuvien kera alkaa purkaa elettyjä viikkoja, kun en ole oikein kuvaillutkaan. Mutta ei tämä syksy ole tokikaan ollut pelkkään sumussa ja sateessa tarpomista.

Minun syksyni on ollut kulttuurielämyksiä täynnä! Olen käynyt Tampereen Työväen Teatterissa kaksi kertaa, ensin Evita (huippuhyvä!) ja sitten Kainon Laulu (vielä parempi!). Olen käynyt Vaakon Nakissa, Pispalassa, Kuumalla koiralla, mikä on ehdottomasti osa Tamperelaista kulttuuria.

Olen saanut nauttia musiikista: Semmarit ja Santtu Matias Rouvali Tampereen filharmoonikoitten kera. Sokerina pohjalla on tulevana maanantaina Veskun Tulkoon Joulu-konsertti Tampere-talossa, jota odotan PALJON.

Kotona on tapahtunut muutoksia sisustuksen suhteen. Olen saanut viimein kaipaamaani muutosta olohuoneeseen ja ompa meillä viimein se työhuonekkin, josta olemme Timon kanssa kauan haaveilleet. Niistä lisää ihan lähipäivinä.

Loppuun yksi kuva syyskuisena aamuna läntisellä ohitustiellä matkalla töihin... ja aina vaan on tuon näköistä!

Mutta jouluna on lunta. Seikka on saletti!



4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. uusi alku :)
      ....ja olisko mulla muistissa vikaa? Elwoodia oltiin kuuntelemassa varmaan vuosi sitten Sirpan kanssa :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. juu - The joulukalenteri on seurannassa. Tosin oon vasta 4. jaksossa!

      Poista