22. syyskuuta 2013

Touhukasta meininkiä

Enpä tiedä, mikä nyt on saanut meikäläiseen puhtia. Onko se tuo työnantajan järjestämä "Kuntoa kansalle" liikuntatempaus, joka on laittanut liikkumaan ja se tekee pirteämmäksi`? Näin sen on oltava. Joka tapauksessa yhtä sun toista on tällä viikolla saatu aikaiseksi oman kunnon kohentamisen lisäksi.

Tiistaina ostettiin vuodesohva - Mnna on tulossa ensi kuun alussa ja Max myös :)

Keskiviikkona oli puusouvi, pinottiin Timon kanssa neljä heittokuutioita halkoja.

Viikonlopun leivonnainen oli Toscakakku.

Kävin kirjastossa ja löysin uuden hyvän viinin. Afrikkalaista.

Meikun peliä katsomassa.
Minä polkasin Helkamallani kentälle :) mutta kotiin mentiin auton kyydissä.
Mulla kun vähän paikat renaa, niin itsesuojeluvaisto varoittaa repimästä liikoja.

PJK-SalPa, ikävä kyllä PJK hävisi tämän ottelun.

Lauantai-illan ruokakokeilu on alkamassa.

...ja syntyi täytetyt paprikat. Näissä jauhelihatäyte. Iso nam !!

Sunnuntaiaamuna kaivettiin takavarastosta miltei unohdetut kävelysauvat ja käveltiin Savilahden lenkki.
Otti koville ja mun lonkat ei tykänny. Särkee nyt :(

Mutta liikuntaa olen toisaan lisäänyt nyt kovasti. Kannoin stepperinkin sisälle takavarastosta eli nyt mun kuntonurkkauksessani on stepperi, kuntopyörä, kahvakuula, käsipainot ja jumppapallo. 

1 kommentti:

  1. ootpas ahkerana!!! Ja harmi toi häviö :( aina ei voi voittaa..

    VastaaPoista