22. helmikuuta 2013

Gran Canaria 6

Suljen tämän merkintäsarjan omiin hetkiini. Pieniin hetkiin, joilta sain paljon :)


Näin meidät toivotettiin tervetulleeksi. Niin kaunista ja huomaavaista.

Noin minäkin olen ollut kaikkien neljän lapseni kanssa aikoinaan - osasinko arvostaa tuota läheisyyttä silloin?

Kiitos Minna merinäköalasta.

Viihdytin itseäni kun Meikku katseli jotain ohjelmaa Minnan läppäriltä ja Minna oli töissä.

Rakastuin hänen hahmoonsa tällä reissulla. Voi miten sympaattinen ja   i - h - a - n - a  Kilppari.

Harmoninen ja tunnelmallinen hetki. 

Tällainen mulle heti!

Lintubongari ei lomaile.
Toi on varmaan joku kyyhkynen, joka poikkesi toisessa kerroksessa olevan parvekkeemme kaiteella :)

Mun ihana kanarianpeitto

ja mun ihana kanarian sänky. On ikävä tota, nukuin siinä niiiin hyvin!
Mun ikioma yösoppi

Likat jakoivat parivuoteen kilpaa tuhisten ja unissaan puhuen.

Vaatekaapin ovi Minnan asunnolla Kanarialla. 

Kissan päivät

Minnan haki läheisyyttä pöydän alla <3
Toi pienempi on Minnan..

Siellä se on maailmalla, mutta kyllä se pärjää, sen tiedän.
Ikävä vaan on välillä kova.

Pian se aika kuluu ja sit taas nähdään... huhtikuuta odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti