1. huhtikuuta 2015

Kaikkien aikojen aprillipila

Niin se vaan on, että töissä sitä on niin tosissaan ja ajatukset työmaailmassa, ettei osaa varoa. Yksi aikaisempi huijaus minkä muistan, oli pöydälleni lounastaukoni aikana ilmestynyt poikkeavan iso tilaus asiakkaaltani.

Vailla epäilyksen häivää löin ison tilaukseni varastoon ja sitten paikalle jo ilmestyikin kollega, joka karjui APRILLIA ja oli pissata housuihinsa!!! Se siitä isosta tilauksesta. Kiireesti perumaan sitä, ettei varaston pojat kerää turhaan, ja sitten työkaverin kimppuun :D

Mutta tosiaan tänään minut yllätettiin onnistuneesti kesken työpäivän poikani huijauksen seurauksena. Soitin Korkeasaareen ihan kaupanteko mielessäni ja kysyin keskukselta, "voitteko yhdistää Karhulle?"

Masin liittymähän on mun nimissä, mutta käyttäjä on Masi. Eli tällaisia minulle tarkoitettuja puheluita on tullut ennenkin. Tää mestarihöynäytys eteni tekstiviestitse näin:
Masi -Mulle soitettiin tost numerost 09-3101615 ja pyydettiin sua? Joku Jan Karhu muistaakseni vai Joni Karhu...
Minä -Joku kaupustelija..
Masi -Ei ollu vaan ihan joku normi äijjä! Soitti ja sano että ois sulle asiaa ja höpötin sen kanssa hetkenja lopuks sano että no kerro äitilles että soittaa mulle!
Minä - Ai jaa. Okei...

Kaiken huippu, että ennen soittoa tarkistin Fonectasta kenelle numero kuuluu. Nähdessäni, että on Korkeasaaren numero, ajattelin vain, että hmmm tarvitsevat ehkä rautoja kunnossapitoon. Että silleen!!











1 kommentti:

  1. Mua ei höynäyttänyt kukaan tänä aprillina! :D oon ylpeä!

    VastaaPoista