6. lokakuuta 2013

Pullaa ja karaokea

Juu, arki mennä vilahti, taas. Ei tule kuvailtua, kun kamera on korjattavana, taas.

Mitä viikkoon sisältyi? Kuntoa kansalle-kampanjasta olen tosi innostunut. Mun keskimääräinen päivittäinen askelmäärä senkun kasvaa! Ehdoton suosikkilajini on maantiepyöräily, lisäksi kävelen ja sauvakävelen. Kun nää ihanat syyskelit muuttuu rännäksi ja moskaksi, alan käydä uimahallissa.

Sain keskiviikkona viimein mentyä fysikaaliseen. Lähete työterveyslääkäriltä on ollut jo helmikuusta saakka. Onkohan ne kaikki niin taitavia kuin se Anu, joka mulle osui. Paransi nimittäin jo ensimmäisellä käynnillä paljon mun oloani vapauttamalla jotkut syvät reisilihakset.

Tää merkintä on siis ihan olematon, kun ei paljo mitään ole tapahtunutkaan. Mutta ensi viikolla Minna tulee kotiin !!!


Pullataikina nousi aika hyvin :D


Bostonkakku ja solmupullat nousemassa
Kierrepullia toscakuorrutteella.
Ihan turhia noi vuuat oli, olisivat onnistuneet jopa paremmin ilman niitä.

Solmupullia

Olen kerran elämässäni tehnyt Bostonkakun ja epäonnistuin. Keskusta jäi taikinaksi.
Tämän teki Timo.

Timo nyt vaan osaa leipoa paremmin pullaa muutenkin.
Mutta mä teen meillä täytekakut.

Lauaantai-iltana laulettiin karaokea.
Tsipa ei tykkää yhtään ja hakeutuu niin kauas olohuoneesta kuin pääsee.
Kysyy katseellaan, koska lopetatte?

Yleensähän Tsipa on siellä missä mekin.

4 kommenttia:

  1. Tuula,Tuula...loistavaa aktiivisuutta ja olet löytänyt liikunnan riemut. Kiitos karhupostauksesta
    sisko

    VastaaPoista