8. toukokuuta 2013

Kesä tuli - olen onnellinen!

On keskiviikko ja onneksi huomenna on vapaata. Mulla oli jotenkin raskas työpäivä, ikäviä asioita piti miettiä ja sitten vielä yksi ilkeä asiakas. Lähdin töistä kireänä kuin viulunkieli ja ajoin kauppaan ruokaostoille. Se meni hyvin. Mutta parkkipaikalla "melkein" käytin elekieltä yhdelle autoilijalle, joka ei tainnut olla perillä liikennesäännöistä.

No, pääsin kotiin ja aloin tulla hyvälle mielelle. Kotona on niin kaunista heti pihassa. Laitsu on niin kaunis paikka keväällä ja kesällä. Rakastan sitä! Sitten tehtiin Timon kanssa sulassa sovussa erittäin hyvää ruokaa. Ruokailin Tsipan kanssa kahdestaan auringon lämmittämällä terassilla ja nautin lasin valkoviiniä ruuan kera. Sitten Timo keitti kahvit ja minä kaivoin kaappien piilosta punaisen Royal-suklaapatukan, jonka pistimme puoliksi,

Ja linnut laulaa niin, että eikö ne hengästy? Tänä iltana ensimmäisen kerran kuulin, kuinka männynkävyt napsuu, ja se jos mikään on merkki siitä, että kesä on tullut Laitsuun. Ja minä olen onnellinen!

Siinä se olis, myyntikunnossa, mutta raskiiko luopua...?

Vasurissa on täytetty ranskis yrttituorejuustolla+kinkulla ja oikealla tillituorejuustolla+savulohella. Nam!
Savulohi on värjännyt tuorejuuston - siitä väriero.

Tykkään meidän aitasta. Ja kärrynpyörästä. Ja maitotonkasta :) kaikesta!

Timo teki hiukan nurmikon paikkuuhommia ja tässä niiden kastelua.

Ulla pitää silmällä reviiriään

Oli pakko sytyttää kynttilät, vaikka on valoisaa :)

Thaimaan suitsukkeita

ja Thaimaan suitsukkeita. Toi on tehty kookospäkinästä, huomaatko, kun siinä on kara tallella.
Tää on mulle tärkeä, ostettu toiselta Thaimaanreissulta Aonangista Koh Lantalta.

Meidän kauppakassissa lienee hyvä istua.

Tsipaakin ihan naurattaa, on saanut taas niin paljon hellimistä tänä iltana. Meidän silmäterä <3

3 kommenttia: